ΤΑ 6 ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Oι φορείς του τουρισμού, με πρώτη την Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να λάβουν συγκεκριμένα μέτρα και να δώσουν έμφαση στα 6 Α του τουρισμού

Αν θέλουμε η ευρύτερη περιοχή να προχωρήσει τουριστικά πρέπει οι τουριστικοί φορείς να λάβουν συγκεκριμένα μέτρα αναβάθμισης και κυρίως χάραξη ενός σωστού χωροταξικού σχεδιασμού και καλής συνεργασίας των ενδιαφερομένων Δήμων.

Θα χρειαστεί εντατικότερη έμφαση στα 6 Α των τουριστικών προορισμών:
1.  Attractions : Αξιοθέατα (φυσικά & τεχνητά), μνημεία και κληρονομιά, και όλα τα special τοπικά γεγονότα που έλκουν τον επισκέπτη.
2.  Accessibility: Η προσβασιμότητα, συμπεριλαμβάνει όλα τα συστήματα μεταφοράς μικρής και μεγάλης εμβέλειας για όλους.
3. Amenities: Εξυπηρετήσεις . Είναι η συμπεριφορά, οι εγκαταστάσεις στέγασης και ο τομέας εστίασης, που εξυπηρετεί λιανικώς και άλλες μικρότερες τουριστικές υπηρεσίες
4.  Available packages: Διαθέσιμα τουριστικά πακέτα. Προσχεδιασμένα τουριστικά πακέτα από τους μεσάζοντες τουριστικών υπηρεσιών
5.  Activities: Δραστηριότητες. Είναι όλες οι διαθέσιμες δραστηριότητες στον προορισμό όπου οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους.
6.  Ancillary services: Βοηθητικές υπηρεσίες . Οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται από τους τουρίστες όπως τα νοσοκομεία, οι τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, κέντρα τύπου και περιοδικά.

Επίσης η σταδιακή αλλά σύντομη κατά το δυνατόν, μετάβαση από τον μαζικό, παραθεριστικό τουρισμό της παραλίας, στο θεματικό – εναλλακτικό τουρισμό θα γίνεται με αργά βήματα αφού ο παραθερισμός με ήλιο και θάλασσα, συνεχίζει να είναι ένα από τα βασικά μας προϊόντα.

Οι ειδικές μορφές τουρισμού, ιδιαίτερα οι ήπιες μορφές μπορούν να συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στη σύνθεση και προσφορά μιας επιπλέον εμπειρίας στον φιλοξενούμενο επισκέπτη.

Βαθμολογήστε το άρθρο - Rate this article

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *